5+1 TIPOV ako dostať medzi ľudí svoju web stránku, bez toho, aby ste platili drahé SEO

10/09/2023

Profesionál, firma, freelancer či malý kamenný obchodík bez webu akoby ani neexistoval. Že Vám toto klišé 21. storočia pravidelne zahučí niekto rovno do Vašej tváre? A viete, že majú pravdu? Web je viac ako len nutnosť, do ktorej Vás núti táto zrýchlená doba. Lamentovať nad vecami, ktoré sú nezvratné je nezmysel a ušetrenú energiu radšej zúročte tým, že ju pretavíte do činností, ktoré sú Vám blízke a idú Vám ako po masle. 

Web alebo stránka je Váš najlepší biznis partner, atraktívny výklad, šikovný asistent, dôveryhodná referencia a profesionálna vizitka v jednom.

A možno už svoju "web" stránku máte, ale máte pocit, že to nie je to pravé orechové. Chýba jej modernosť, funkčnosť a užívateľská atraktivita.

Pozrime sa pravde rovno do očí. Nemôže byť každý v danej špecializácii na prvej stránke v Google vyhľadávači. A platiť nehorázne peniaze len preto, aby ste tam boli, je pre drobného podnikateľa nezmyslom. Ušetrené peniaze môžete zainvestovať minimálne v rozpuku Vášho podnikania efektívnejšie a tu Vám ukážem 5 jednoduchých, ale efektívnych spôsobov, ktoré keď zavediete do praxe ako pravidelnú rutinu, ktorá Vám nezaberie viac ako niekoľko sekúnd čistého času, cez Váš web budú prúdiť mesačne tisíce ľudí.

5+1 TIPOV pre vyššiu návštevnosť Vašej web stránky

  • 1. IMPLEMENTUJTE si odkaz na svoju web stránku do emailovej komunikácie.

Každý máme v mailovej schránke prednastavený podpis pre efektivitu práce. Či je to gmail, yahoo, Váš firemný mail ( v rámci profesionality by sme Vám určite odporúčali nastaviť si firemný mail),  každý z nich Vám to v sekcii NASTAVENIA aj umožňuje. Preto k pozdravu, menu a názvu firmy prihoďte aj link na Váš "web". Neoľutujete. Jednoduché. Efektívne. A zadarmo. Ak nemáte  podpis prednastavený a robíte to manuálne, pridajte zakaždým k pozdravu aj odkaz na Váš web. Zaberie Vám to 10 sekúnd času navyše a dosah je vynikajúci.


2. Kŕmite svoje kontakty a followerov na sociálnych sieťach ( FB stránkach, skupinách, Instagram, TikTok, LinkedIn) pracne vypracovanými príspevkami a "storíčkami", ktoré potom zdieľate/jú ďalej po skupinách či sem-tam platenej kampani? Čo tak DOPLNIŤ na koniec tohto príspevku aj odkaz na svoju web stránku? Je to zmysluplná "bodka" na konci myšlienky, pôsobí profesionálne, nikoho neruší a nič nevnucuje . Jednoduché. Efektívne. A zadarmo. Začnite hneď, uvidíte ten rozdiel na mesačných štatistikách Vašej stránky.



3. Ostaňme ešte chvíľu na sociálnych sieťach. Konkrétne na Facebooku. Mladí ho volajú "dedušo" sociálnych sietí, ALE. Stále má veľký potenciál a pre obchodníkov, špecialistov, živnostníkov je must-use platformou s veľkým využitím. Jedno slovo. SKUPINY. Tisíce tém. Tisíce zameraní. Desaťtisíce členov. Členov, ktorí sa o danú špecializáciu či tému zaujímajú. Stavím sa, že aj Vy ste členom takých , ktoré súvisia práve so špecializáciou Vášho zamerania. Ak si zrovna netrúfate na priamočiari príspevok, tak zazdieľajte Vašu stránku alebo odkaz na článok z blogu či video tutorial s radami do komentu ako odpoveď člena na jeho problém či otázku. Boli by ste prekvapený, akú silu majú skupiny a koľko ľudí sa cez ne denne premelie . Veľká časť z nich takto s určitosťou zavíta aj Vašu stránku.

  • 4. Sila SMS či správ na Messenger a Whats up! Množstvo klientov nás kontaktuje a my im cez správy na telefóne, Whats upe či Messangeri radi odpovedáme či už prostredníctvom chatboatu ale najlepšie osobne, hneď ako budeme dostupní. Ak máte prednastavené určité responzívne odkazy, doplňte si tam odkaz na Vašu web stránku. A hneď by som nadviazala aj na ďalší TIP. Aj keď niekomu len odpovedáte na položený dotaz v sms správach, doplňte pod "S pozdravom XY" aj odkaz na Váš web. A to zakaždým. Osvojte si, že je súčasťou Vašej profesnej foremnej identity a Vašej profesionality. Apropo! Vedeli ste, že až 65% ľudí využíva internet viac na svojom telefóne ako na počítači?:)

Neviem predstaviť, že by som záujemcovi, ktorý  mi poslal informatívnu správu o potenciálnej spolupráci, neposlala  odkaz na svoj web, kde si vie v kľude na jednom prehľadnom, profesionálnom a užívateľsky funkčnom virtuálnom priestore prezrieť moje doterajšie projekty, "prelúskať" sa ponukou mojich  služieb, overiť si recenzie od klientov či si niečo hodnotné prečítať na mojom Blogu. Pretože aj ja sama sa úplne inými očami pozerám na poskytovateľa služieb, z ktorých si vyberám.  Firma či odborník, ktorý si nevie zabezpečiť vlastnú on-line prezentáciu vo forme modernej webstránky, pre mňa nie je odborníkom, nakoľko by som si túto skutočnosť bez webu iba ťažko overovala a mala by som v hlave viac otázok ako odpovedí."

5. Jedno slovo: NEWSLETTER. Zákazník a jeho emailový kontakt nie je na jedno použitie. Aj po úspešnej zákazke sa treba o klientov starať a udržiavať s nimi pravidelný kontakt. Najlepšie raz za mesiac im poslať hodnotný darček v podobe informácií alebo pravidelných klientov, ktorí u Vás nechali znační obnos peňazí potešiť  Zľavovým kupónom na novú Vašu službu či produkt. Prispôsobte sa dobe a ponorte sa do vzrušujúceho sveta On-line marketingu.

Uvarte si dobrý čaj či kávu, pripravte si k počítaču niečo dobré pod zub , pohodlne sa usaďte v príjemnom prostredí Vášho domova a začnite písať osobnejší list Vašim klientom, kde im postupne predstavíte novinky za uplynulý mesiaca a do Newslettra niekoľ kokrát nenásilne posuniete odkazy na stránky svojho webu ( či na novú službu, článok v blogu, nové video atď). Nebojte sa byť osobnejší a otvorenejší a nechajte Vašich klientov, aby Vás trochu viac spoznali. Každý radšej obchoduje a kupuje služby od ľudí, ktorých pozná, nie od neznámych firiem a značiek.



  • BONUS  Máte doma nechcený darček, ktorý sa chystáte streliť na bazoši? Ak je všeobecného charakteru, využite to a vytvorte SÚŤAŽ na sociálnej sieti a zabite 2 muchy jednou ranou. ( ja som narátala 3)

A/ Zbavíte sa efektívne a elegantne divného darčeka.

B/ Medzi podmienky súťaže určite dajte Follow na Vašu FB (IG) stránku, dobrovoľné zdieľanie stránky, označenie niekoho ďalšieho a súťažná otázka by mala smerovať k téme Vášho podnikania.

C/ Nezabudnite k príspevku pripnúť odkaz na Vašu web stránku na jeho konci.

Súťaže sa tešia stále veľkej obľube a zaručene Vám pomôžu zvýšiť povedomie o sebe a Vašej značke. Nemusíte si zaplatiť platenú kampaň, ale kľudne si ju aj sami zazdieľajte na miestnych lokálnych FB skupinách. O zvyšok sa už postarajú súťažiaci. ( ak Váš biznis nie je lokálneho charakteru, neobmedzujte sa a kľudne zdieľajte aj v skupinách z iných regiónov)

Ak tieto kroky budete nasledovať a v pravidelných intervaloch aktívne vykonávať, budete šokovaný ako Váš biznis a povedomie o ňom začne postupne narastať. Budujte si značku a dobré meno efektívne, krok za krokom, pravidelne a výsledky sa dostavia.

Neviem síce, čo Vás živí, ale teraz si zavrite oči a predstavte si, že sa vo Vašej kancelárii( v obchode, pred výkladom, v showroome ...doplňte si) mesačne zastaví také množstvo, hoci len potenciálnych záujemcov a možno budúcich zákazníkov.

A teraz si predstavte, že na prvú ranu zaujmete "iba" 2% z tých tisícov návštevníkov Vašej web stránky, ktorí si kúpia Vašu službu či produkt. Ďalších 8-12% sa vráti do 3 mesiacov, ak sa im vďaka sociálnym sieťam či emailom budete pripomínať.  Z nich sa stane určité percento Vašim ďalším zákazníkom resp. referentom, ktorí Vás radi doporučia a tak ďalej a tak ďalej. Zvyšok návštevníkov už o Vás a Vašom pôsobení na trhu minimálne vie. Možno Vašu službu práve v tejto chvíli nepotrebujú, ale zaznamenali Vašu existenciu, čo znamená vysokú možnosť návratovosti v budúcnosti.

WEBOVÁ stránka je "must-have" každého podnikateľa, freelancera, každého individuálneho produktu či služby, ktorý potrebujete promovať a následne predať. Kvalitná webová stránka musí spĺňať niekoľko atribútov, aby mala patričný dosah, aby  Vašich klientov zaujala a aby sa na ňu radi vracali a minuli svoje peniaze za Vaše služby či produkty.

Áno, chcem svoje podnikanie posunúť na vyšší level kvalitnou webstránkou

Je to jednoduché. Napíš mi dole správu a prejdeme si požiadavky Vášho biznisu či projektu, aby sa vytvorila proklientska, unikátna, moderná a funkčná webstránka na mieru, ktorá pracuje pre Vás a Vaše podnikanie.

pozn. moje služby je možné si objednať z celého Slovenska

Kontakty a fakturačné údaje


DigiDasistent

Slovenská republika

+421 918 749 637

info@digidasistent.sk

Facebook

Fakturačné údaje:

Diana Decsiová

Orechová 119

90042 Dunajská Lužná

Nie je platca DPH

IČO 54513812

DIČ 1076033629